Ako nakupovať

Kategórie
 
 
 

 

Posledný deň expedície tovaru cez prepravnú spoločnosť REMAX  - dodanie do Vianoc je 18.12. 2018. Prijaté objednávky od 18.12. 2018  do 26.12. 2018 budú vyexpedované do konca roka 2018.Objednávky po 27.12. 2018 budú expedované po 7.1. 2019. Objednávky prijímame nepretržite a všetky budú potvrdené mailom. Od 7.1. 2019 pracujeme podľa štandardných otváracích hodín.

 

 
 

    Váš partner pre hotelovú kozmetiku

 
 
 
 

Nákup

  1. Nájdite a vyberte si produkty z katalógu. Môžete buď listovať v ponuke kategórií produktov, alebo použite vyhľadávanie.
  2. Pri každom produkte je tlačítko Do košíka. Vypíšte počet balení a stlačte toto tlačítko, ak chcete produkt kúpiť.
  3. Do košíka si vložte všetky produkty, ktoré chcete kúpiť. V košíku môžete ešte meniť počet balení, alebo položku zmazať.
  4. Ak ste skončili s výberom tovaru, choďte do Nákupného košíka stlačte POKRAČOVAŤ.
  5. Zvoľte spôsob dodania a platby a vyplňte objednávkový formulár. Polia označené hviezdičkou sú povinné.
  6. Stlačte Skontrolovať údaje. Zobrazí sa Vám finálna objednávka pripravená na odoslanie.
  7. Ak ste spokojní s objednávkou a všetky údaje ste skontrolovali, môžete Odoslať objednávku.
  8. V prípade, že ste zvolili niektorý z online platobných systémov, budete presmerovaní na platobnú bránu, kde uskutočníte platbu. Nezabudnite sledovať pokyny platobnej brány a po dokončení platby sa vrátiť príslušným tlačítkom naspäť do eshopu. Systém Vám následne zobrazí potvrdenie, či platba bola úspešná.
  9. E-mailom Vám príde správa s informáciou o objednávke.
  10. Ďalší postup vybavenia objednávky sa udeje v súlade s obchodnými podmienkami.

Registrácia, prihlásenie

Registrácia Vám uľahčí ďalšie nákupy, nebudete musieť vypisovať údaje o sebe. Zaregistrovať sa môžete pomocou registračného formulára.

Registrácia nie je pre nákup povinná.

Prihlásenie (ak ste už zaregistrovaní) je jednoduché - hore vpravo je odkaz na prihlasovací formulár. Ak ste zabudli heslo, využite funkciu Zabudol som heslo.

 

Dodanie tovaru

Po záväznom potvrdení objednávky Vám bude tovar dodaný v lehote uvedenej pri produkte, resp. v obchodných podmienkach.

O každej zmene stavu objednávky budete informovaní e-mailom. Napr. Objednávka záväzne potvrdená, expedovaná, čaká na vybavenie, stornovaná, reklamácia a podobne. Máte tak prehľad o štádiu vybavovania.

Reklamácie

Reklamácie sa vybavujú podľa platného reklamačného poriadku.

Podrobné informácie

Čítajte podrobné info:

Kontakty

Ak potrebujete pomoc s nakupovaním alebo máte nejaké otázky, neváhajte nás kontaktovať.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia